Ulubieńcy stycznia + wstęp

Witam Was kochani :) 

Jakie kosmetyki kupować żeby się nie spłukać i być zadowolną z jakości ? 
Moi ulubieńcy ostatniego miesiąca :

1. Tusz do rzęs od Golden Rose - najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam! Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy, są długie gęste i naturalnie podkręcone więc raczej każdy się sprawdza  w większym lub lepszym stopniu. Moja znajoma natomiast ma krótkie proste rzęski, każdy tusz wygląda nijako, tylko ten daje radę! 
Jednym z największych atutów tego produktu jest jego cena. Kupicie go za mniej niz 10 zł( w zależności od drogerii. Warto spróbować :) 
2. Płynny metaliczno-hologaficzny rozświetlacz w pędzelku od Golden Rose- cudo! jest dostępny w wielu kolorach, ja mam srebo połyskujące na delikatny niebieski/fiolet oraz złoto z fioletem. Bardzo długo sie trzyma, łatwy  w aplikacji i produktu wystarcza na długo :) Cena: około 10-15 zł 


3. Paletka do makijażu I love makeup - chocolate elixir. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, zdjecie nie pokazuje zróżnicowania cieni, Są matowe, a także perłowe.  Mimo ze posiadam kilka ostatnio gustuję tylko w tej :) Cena : 40 zł 

Napisałam tylko o tych produktach ponieważ uważam że są to nowości, po drugie sa przystępne cenowo i świetne jakościowo. 


Jeśli je wypróbowałyście -czekam na opinię w komentarzach ♡

Komentarze